【發咗呢個夢就發現有喜】順產誕B女:陣痛咗12小時,覺得好漫長

    早前誕下小公主,現於家中坐月的她接受訪問時表示囡囡乳名叫Donut,問她是否喜歡食Donut才改此名?

    她竟說:「唔係呀,係囡囡自己幫自己改嘅,因為未懷孕時,我發咗個夢,夢見自己拖住一位小朋友,佢着住牛仔吊帶褲,短頭髮,仲流晒眼淚扭晒計要食Donut,話自己叫Donut,所以要食Donut。」神奇的事情就發生了,發了這個夢之後幾天她發現有喜了!

    她又指囡囡好乖,於懷孕沒有令媽媽感到特別不適,可以大住肚繼續工作,直至入產房生時才感到緊張…

    歌手鄭嘉嘉早前誕下囡囡

    嘉嘉接受東網訪問說:「自己揀咗順產,陣痛咗12小時,當時感覺好漫長,終於都明白點解有啲女仔會揀開刀。生完之後先至發現, 做媽媽一啲都唔容易,我仲要不斷學習點樣去做一個好媽媽,真係想講要為所有母親鼓掌!」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE