【單立文胡蓓蔚慶祝結婚11周年】但竟然多咗4盞電燈膽!

    藝人單立文(豹哥)與老婆胡蓓蔚(豹嫂)一向係圈中嘅模範夫妻,不時大晒恩愛閃盲網民。

    尋日係兩人結婚11周年,豹嫂喺社交網透露兩公婆因為音樂而相識:「很多人一直問我們:『你們是怎麼見面的?』好吧,聽起來很正常,音樂將我們聚集在一起!當我們在1996年錄製我的第一張粵語專輯時,他就是我的製作人,我只是一個想在香港創作的歌手。我想我們都做得很好。現在看看我們,我對我們的未來充滿信心,但為甚麼他看起來有點困惑?11周年快樂老公❤我知道你可以做得更好!」

    好多網民都催佢哋快啲生番個豹仔豹女,就連好友袁偉豪同陳山聰乘機抽水,一個叫生仔,一個叫生女,十分搞笑!

    不過明明係胡蓓蔚(豹嫂)同單立文(豹哥)結婚11周年嘅浪漫約會,最後竟然成為6個人的約會……

    有份做「電燈膽」嘅李施嬅,佢就喺社交網上載合照,仲話其實佢哋係知豹哥豹嫂係想慶祝11周年,不過因為佢自己即將出戰加拿大奧斯卡,所以就嗌埋胡說八道會成員黃智雯、胡定欣同番外成員趙希洛一齊食飯餞行,六人行更熱鬧!

    「本來是豹哥豹嫂兩個人浪漫慶祝11周年紀念,但知道我要飛,想一起食飯,同我餞行,加下加下變咗六個人食飯。好感動,好窩心。#胡說八道會 #我提名人哋比我更開心 #就是愛」

    胡說八道會呢個公開組織團結程度一向都喺圈中數一數二,雖然成員結婚、生仔、開劇,連提名「加拿大奧斯卡」都做齊,真係各有各忙,不過佢哋都總會為聚首而抽時間!

    雖然浪漫約會被騎劫,不過都睇得出豹哥豹嫂都唔介意,成班人係咁Selfie,6個人過又點話啫~~

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE