【麥明詩係媒人】又一個港姐封盤!

    準備出嫁,恭喜恭喜!

    是2015年港姐中第二位準人妻,去年初程莉欣已經結婚。

    而亞軍龐卓欣與富二代男友孫智威感情穩定。

    季軍郭嘉文更經常被影到與富商李澤楷出雙入對。

    與麥明詩同屆港姐羅丹虹(Ann)早前獲拍拖三年的圈外男友文浩威(Edward)求婚,並準備明年正式拉埋天窗。

    麥明詩今日在IG上載三人合照,見羅丹虹拎住一大束粉紅色玫瑰花,並有男方跪地求婚的相片,見羅丹虹開心到掩嘴大笑,非常浪漫。

    麥明詩留言﹕「恭喜Ed同埋Ann。作為媒人之一,見到你哋三年嘅感情喺白色情人節(3月14)嘅晚上修成正果,深感欣慰!喇,Ed你應承咗我之後做番我媒人,你要找數呀!」

    問到麥明詩會否心急拍拖?她今日回覆傳媒時說﹕「見人搵到幸福都會恨,男方話會盡量還人請,介紹佢身邊朋友認識。」她透露自己是媒人之一﹕「Edward係我師兄,佢算係我男拔,我哋喺男女拔萃活動中認識。之後我同班港姐一齊食飯,喺佢有份嘅餐廳食飯,就咁介紹咗佢同Ann認識。求婚派對都好有驚喜,Edward叫啲親戚朋友匿喺一間房內等,佢哋食飯時,我哋就彈出嚟。」

    據悉Edward今年約四十餘歲,任職初創投資及開餐廳,家底不俗。而羅丹虹現年28歲,擁有碩士學歷,當年獲第5名,雖然有機會簽無綫,但她曾在訪問中透露自己性格較內向,擔心幕前演出感吃力,決定退出娛圈,並一手一腳創辦健康零食品牌。

    (apple daily)

    SHARE