【原來已食咗幾個月…】阿Sa自爆連打10日賀爾蒙針雪卵

    藝人蔡卓妍(Sa)出席「洪聖爺傳統文化節」活動,並進行放水燈儀式。講到有傳阿Sa今年結婚?她即言暫時未有打算。身邊好友個個已做人妻,她不心急?

    她謂:「我不嬲唔急,係你哋成日催我,真係吹脹!」是否要贏得影后獎項才結婚?她謂:「攞唔攞獎同結唔結婚都唔係我可以控制。(結婚點會控制唔到?)結婚唔係咁兒戲,要慎重考慮,兩個人相處要好充足,因大家婚後係過另一個生活。」

    講到生B時,阿Sa就自爆準備「雪卵」:「要食咗保健品先,我食咗幾個月喇,之後要每日打針要連續10日。(幾時要打針?)因為係啲賀爾蒙針。(打咗個人變腫?)係呀,你知我係肥底㗎喇,所以我要有時間先可以做,嗰排要閉關唔見人,如果到時見到唔好唔話我肥呀!」

    男友石恆聰有冇意見?Sa說:「我第一個要問嘅人係我阿媽,我阿媽話ok嘅,所以之後任何人講乜嘢我都係會去做,因為我係嚟自我阿媽。」

    阿Sa稱雪卵在香港進行:「不過諗起打針就好驚,因為要自己打落個肚度,所以可能到時都係每日去搵醫生打針。而選香港係因為香港一定要婚後先可以用粒卵子,所以對小朋友嚟講,有一個完整家庭好啲。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE