【已經改咗名!】何嘉莉宣布順利誕下B囡

    38歲女星何嘉莉(Lillian)尋日晒出身穿手術袍食快餐嘅相,似乎就快生得。

    但原來佢喺前日(7日)晏晝已成功誕下第三胎,六磅九「小公主」剖腹出世。

     

    已育有一子一女嘅Lillian之前兩胎都係開刀生產,所以今次都係選擇,雖然之前有兩次經驗,但係今次入手術室前Lillian都係好緊張!「御貨」過程順利,機師老公Gerald都有入產房剪臍帶,Lillian話:「BB重6.9磅,暫時都未睇得出似邊個。」屋企多咗個小公主,一對仔女都好心急要見吓小妹妹,Lillian又表示阿仔見到BB好興奮:「今次我冇代送禮物畀哥哥姐姐,之前囡囡出世就有送禮物畀哥哥,但今次我就話將個BB送咗畀佢哋,就係最好嘅禮物,佢哋都不知幾開心。」

    問到BB改咗名未,Lillian就話已經改咗英名文,叫Raina:「係拉丁名,代表王后意思。雖然佢係屋企入面最細,但我哋會當佢好似女皇一樣,萬千寵愛。」而Lillian亦有在社交網發文宣布喜訊:「OUR HEARTS GROW MORE FULL OF LOVE EACH DAY. ANNOUNCING THE ARRIVAL OF OUR NEW LITTLE GIRL.(心中的愛每日都增加一點。正式宣布我哋嘅小女孩的到來。)」

    (IG/on.cc)

    SHARE