【公開另一半?】張敬軒抱B:我會將佢視為己出

    張敬軒今日在上水廣場舉行《Senses Inherited》簽唱會,歌迷迫爆3層商場。

    軒仔表示專輯已經推出半年,但一直未有場地辦簽唱會:「同埋想睇吓銷量先,好開心攞咗7個星期銷量冠軍,而家都追緊15,000隻。」他直言現時實體唱片越來越難做,但是仍然堅持會做好音樂。

    談到11月的紅館個唱,軒仔透露將與中樂團合作,他說:「導演要我除衫騷胸肌,所以都要操啦,到時應該會打大鼓。我都覺得視覺效果好重要,因為今次想做番一個傳統嘅中樂團演唱會。」
    同歌迷玩游戲

    大會準備了很多道具,讓軒仔與歌迷玩遊戲,其中有個假黑人BB,軒仔抱住假B笑謂:「我會將佢視為己出。」而勝出遊戲的歌迷可與軒仔擁抱10秒,軒仔聞言笑謂:「你哋有冇問過當事人?我好含蓄㗎,仲要三人行。」最後他亦與3位女歌迷攬到實,令全場起哄。
    另外,軒仔表示今年會積極籌備國際歌迷會:「歌迷會真係要請人去做,香港會係總部,北京、廣州、馬來西亞等地都有分部。」他表示希望參考劉德華歌迷會「華仔天地」的做法:「我覺得佢係做得最好嘅歌迷會,無論係歌迷嘅忠誠度同架構。」問他會否效法劉德華跟歌迷分享另一半的事?軒仔即尷尬笑說:「以後嘅事以後先算啦。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE