【一起到老最浪漫】林淑敏:終於夢想成真

    「大小姐」林淑敏下午到金鐘出席代言活動,席間播出由她主演的微電影,內容與曾患乳癌的她自身經歷相似。

    問到是否勾起很多回憶?她坦言:「有㗎!只係現實生活中老公當年求婚唔係靠煮飯,而係日日叫我嫁畀佢。我2011年康復,2013年結婚,係求婚嗰一part冇咁浪漫,當年我哋好簡單,淨係打去教堂問有冇場,教堂話有但提醒我朝早有白事,問我介唔介意,我話冇所謂。」

    提到二月是結婚周年,林淑敏表示當天與老公各自上班,未有特別慶祝:,問結婚10周年會否留個紀念給自己?她笑答:「應該都唔會喇,喺我心目中細水長流最緊要,一起到老最浪漫。」她坦言自患病後明白即使生老病死也不是必然:「未必個個人都可以見白頭,所以要珍惜每一天。」

    回想起康復之初,她花了兩、三年時間去融入病友團體:「癌症其實唔係可怕嘅事,一樣可以有得醫,所以如果人哋嚟問我,我一定會講同分享。喺患病期間,我都做咗好多資料蒐集,發覺太多傳聞,到最後可能飲杯水都係錯。(依家仲有去探訪?)少咗好多,因為冇乜時間。公司其實對我好好,返工同收工都見到太陽,作息穩定,我最想係咁,都祈咗好多禱,終於夢想成真。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE