【北海道變咗銅鑼灣】楊千嬅丁子高:約都冇咁啱呀

    藝人楊千嬅近日與老公丁子高同仔仔Torres,一家三口趁新年假期去日本北海道旅行滑雪。丁子高喺社交網晒出全家福,三人都以滑雪look上陣,千嬅仲涷到個嘴都紅晒,不過一家人一齊過年都夠暖入心啦!

    丁子高留言話唔識滑雪嘅兩母子經過今次旅行都開始鍾意滑雪:「丁太⋯Torres⋯也開始愛上了滑雪」

    丁子高昨日在Instagram貼出一張和Chilam夫婦、蔡一智夫婦的合照,留言:「約都冇咁啱呀。」

    原來楊千嬅和老公丁子高及囝囝Torres、張智霖(Chilam)和太太袁詠儀(靚靚)及兒子魔童、蔡一智和太太及女兒、內地影星孫儷和鄧超一家四口等,目前都身在北海道旅行滑雪,認真熱鬧。

    而靚靚亦在微博留言,指在滑雪場巧遇孫儷一家四口,正如郭偉亮(Eric Kwok)所講,北海道變成了銅鑼灣:「真係香港撞唔到嘅朋友,可以喺滑雪地方撞到。」

    昨日是Chilam和靚靚結婚18周年紀念,夫婦二人都分別在社交網分享在雪地的背面拖手相,靚靚留言:「今年週年紀念的慶祝活動真是好特別,但雪景真美。」而Chilam則留言:「今天是2月8號,也是我們的結婚週年,我們一起看兒子學滑雪,足已。」二人的分享獲不少網民留言祝福。

    其實昨日是靚靚和Chilam結婚周年紀念日之外,亦是鄧超40歲生日,同時亦是二人結婚9周年。靚靚留言:「想不到在這裡會碰到另一對很喜歡的藝人夫婦,今天也是他們的結婚周年紀念,祝他們一家人永遠幸福,及祝鄧先生生日快樂!」

    兩對夫婦都到北海道滑雪慶祝結婚紀念日,果真巧合。

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE