【網民勁問…】陳茵媺曬一家五口:捱咁多晚夜都值得

    陳豪同陳茵媺(Aimee)結婚以來一直都咁恩愛,三個仔女都咁得意!

    雖然平日兩夫妻各有各忙,但佢哋都會爭取時間同仔女相處,陳豪早前亦曾透露過,幾個仔女都好喜歡黏父母。

    Aimee不時都會喺IG晒家庭生活照,張張都咁溫馨甜蜜!

    昨晚佢喺IG上載咗「2018年度家庭相簿」,相簿的封面印有陳豪一家五口的照片,孻女陳凱婷(Camilla)坐在父母及哥哥們的正中間,而長子陳梓燁(Aiden)和次子陳浩鋒(Nathan)分別坐在父母膝上,看到兩位囝囝的笑容都比較像媽媽陳茵媺。

    Aimee以英語留言透露相簿全部共有180頁,刊登了逾2,000張照片,她指自己為了揀相及執相,已經捱了很多晚夜,但她覺得非常值得,而她現在也可以隨時、在不用輸入密碼的情況時,看到她的4位Darling!

    Aimee仲上載咗一張陳豪陪住三個仔女一齊睇呢本年度家庭相簿嘅相,見到本相簿都相當厚,好比圖書館的參考書,而幾位陳家小朋友,就好似聽爸爸講故事咁安靜一齊睇,畫面真係好溫馨!網民見到之後都大讚佢哋一家超幸福,仲話三個仔女都好似Aimee!另外亦有網民問可以係邊到整咁有意義嘅相簿~

    未知Aimee可會公諸同好,讓大家都有機會可以一睹這本她捱通宵的心血呢?

    (綜合報道/IG/apple daily)

    SHARE