【胡杏兒楊怡姚子羚即恭喜佢】雙喜臨門一索得男!

    其圈中好友胡杏兒、姚子羚、楊怡和高海寧等都替她高興,曾搵她擔任伴娘的杏兒接受訪問時說:「係開心事,當然恭喜佢啦!依家佢住喺內地,少啲見面,但都有Whatsapp佢,恭喜佢生個豬寶寶呀!」

    而子羚則說:「我哋都有個群組,之前都恭喜咗佢結婚,但就唔知佢有咗BB,咁依家就雙喜臨門啦!佢喺內地生活都好好、好開心,希望佢幸福快樂啦!」

    而同樣搵過佢做伴娘嘅楊怡亦表示不知情,但就話:「咁梗係會恭喜佢,依家我立刻恭喜!」高海寧說:「之前同佢一直都少聯絡,不過如果係都恭喜佢!」

    31歲的馬賽近年低調處理感情事,但本月5日突然在社交網上載與老公領證結婚照片自爆婚訊,對於人生大事只留言「往後餘生」輕輕帶過,老公身份更「隻字不提」,只透露對方是圈外人,希望大家給予空間。

    婚事來得突然,據知她其實已懷有5個月身孕,奉子成婚更一索得男。有指其丈夫為身家豐厚的富二代,馬賽婚後過着少奶奶生活,可喜可賀。

    現居於北京的馬賽仍未決定在內地還是返港分娩,但對於腹中的「金叵羅」已相當緊張,不但全面停工,深居簡出,更出盡法寶養胎。懷孕後,其母立即飛抵北京貼身照顧,馬賽亦不時煲補身湯水及吃清淡食物養生,並多次在社交網上載健康營養餐,留言:「雖然賣相普通,但可以自己煮無添加健康餐都係好幸福,煮飯同演戲一樣,創作靈感好重要。」

    此外,篤信佛教的她經常分享抄經作品,透過抄經來洗滌心靈。據知,她私底下曾向朋友表示現時較以往勤看佛經,全為替BB和家人添福。

    雖然在內地安胎,但她不時與香港的圈中好友胡杏兒及姚子羚等保持聯絡。去年12月,她返港與藝人楊埕、郭千瑜等一同出席在「闊太姊妹」李美慧家中舉行的聖誕及新年派對。

    當時懷有4個月身孕的她淡妝上陣,全黑打扮刻意遮肚,但略為水腫浮現「孕味」。當日她對李美慧的囡囡「小糖心」愛不釋手,不時肉緊抱實瘋狂合照,散發母愛。

    馬賽接受訪問,被問「雙喜臨門」時笑得非常開心,她默認說:「多謝大家關心,遲啲有消息會同大家講,我依家生活得好開心。」

    並再次強調不希望影響丈夫:「老爺奶奶都好錫我,對我好好,但始終老公係圈外人,所以想保持低調,唔講咁多。」至於當日有份出席派對的楊埕表示:「我唔知道,如果真係嘅話,當然恭喜佢。(當日佢精神點?圓潤咗?)精神好好,做人妻當然幸福肥啦!」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE